Kiinnostaako ryhtyä uusien opiskelijoiden tuutoriksi tai kummiksi lukuvuodelle 2023-2024? Tule piipahtamaan tuutoriständillä ja kuulemaan lisää!

Mietityttääkö joku hakuprosessissa tai haluaisitko jutella lisää tuutorin ja kummin tehtävistä? Kiinnostaako kuulla lisää, mitä koulutuksiin sisältyy tai millaista vertaistoimintaa tuutoreille ja kummeille järjestetään?  Tuutoriständiltä voit tulla nappaamaan mukaasi lounaskahvin sekä kuulemaan lisää siitä, millaista tuutorina tai kummina toimiminen on ja mitä kaikkea rooliin sisältyy. :)

Tuutorit ja kummit toimivat uusien opiskelijoiden tärkeinä vertaisina opintojen alussa ja he tutustuttavat heidät yliopisto-opiskeluun, yliopistoyhteisöön sekä opiskelijaelämään. Tuutorina tai kummina pääset tutustumaan fukseihin, auttamaan heitä yliopisto-opintoihin siirtymisessä, kehittämään monipuolisesti taitojasi ja kokemaan fuksivuoden uudesta näkökulmasta!

Jos sinua kiinnostaa hakea tuutoriksi tai kummiksi, mutta et ole sitä vielä syystä tai toisesta tehnyt, tule tapaamaan meitä Tuutoriständillä! Tarjoamme kahvia ja vastaamme samalla sinua askarruttaviin kysymyksiin. :)

Olemme tavattavissa seuraavasti:

24.1. klo 11–13 Linnanmaan kampus, vihreät naulakot

25.1. klo 11-12:30 Kontinkankaan kampus, ravintola Medisiinan edusta

Lisätietoja tuutorin ja kummin roolista sekä haku.

Viimeksi päivitetty: 23.1.2023