Kollegio tapasi yliopiston hallituksen

Oulun yliopiston kollegio ja hallitus tapaavat säännöllisesti keskustellakseen ajankohtaisista yliopistoa koskevista asioista. Hallitus vieraili yliopistokollegion kokouksessa 22.4.2024.

Yliopistokollegio nosti tapaamisessa esille hallituksen roolin tutkitun tiedon merkityksen korostamisessa yhteiskunnassamme. Kollegio esitti myös huolen opiskelijoiden perustoimeentulosta ja hyvinvoinnin turvaamisesta.

Kollegio ja hallitus keskustelivat yliopiston johtosäännön päivittämisen tilanteesta, hallinnon avoimuuden kehittämisestä ja yliopistoyhteisön osallistamisesta rehtorin valintaprosessiin.

Tapaamisessa käytiin keskustelua Oulun normaalikoulun kiinteistöjen tilanteesta ja väistötilaratkaisuista. Lisäksi keskusteltiin Kontinkankaan kampuksen tilojen kehittämistarpeista. Kollegio tiedusteli yliopiston kiinteistöstrategian tilannetta.

Lisätietoa yliopistokollegiosta ja pöytäkirjat

Viimeksi päivitetty: 23.4.2024