Kontinkankaan kampuksen pysäköinninvalvonta muuttuu 1.2.2023

Oulun yliopiston Kontinkankaan kampuksen pysäköintialueilla pysäköinninvalvonnan aloittaa 1.2.2023 alkaen AutoParkki Norden Oy. Pysäköinninvalvonnasta kertovat liikennemerkit on asennettu valvonta-alueille. Pysäköinninvalvonnan muutos perustuu Kontinkankaalla työskenteleviltä henkilöiltä saatuun palautteeseen ja ilmoitettuihin jatkuviin luvattomiin ja/tai virheellisiin pysäköinteihin yliopiston autopaikka-alueilla. AutoParkki Norden Oy valvoo vain erikseen merkittyjä yliopiston autopaikka-alueita. Kontinkankaan yleisillä alueilla sekä katualueilla pysäköinninvalvontaa jatkaa Oulun kaupungin pysäköinninvalvonta.

Oulun yliopiston autopaikkojen käyttö edellyttää joko rekisteröitymistä OY Kylmät autopaikat alueen käyttäjäksi tai K1 Kontinkangas lämmitystolppa-alueen käyttöoikeuden lunastamista.

Kontinkankaan kampuksen pysäköinnin valvonta-alueet (pdf)
Lisätietoa pysäköinnistä Oulun yliopiston kampuksilla

Kampuspalvelut