Kuinka voimme parantaa kansainvälistä opiskelukokemusta – ISB-kyselyn tulokset

Syksyllä 2022 noin 550 kansainvälistä opiskelijaamme osallistui International Student Barometer (ISB) -kyselyyn. Kyselyn tuloksia esitellään ja käsitellään nyt yliopistoyhteisön kesken.

Kysleyn tuloksia esitellään nyt yliopistoyhteisön jäsenille ja niistä keskustellaan yhdessä. Mitä voimme tehdä paremmin?

ISB-Palautetilaisuus

International Student Barometer -kyselyn tulokset esitellään ensin virallisessa palautetilaisuudessa. Tulosten avulla luodaan katsaus Oulun yliopiston vahvuuksiin kansainvälisesti vertailtuna sekä alueisiin, joilla opiskelijat kokivat olevan tarvetta parannuksiin.

Kyselyn aihepiirinä olivat oppimiseen, elämiseen ja tukipalveluihin liittyvät kysymykset. Tulokset esittelee kyselyn järjestäneen tahon iGraduaten edustaja Nannette Ripmeester. Tilaisuuden kieli on englanti.

Osallistuminen Zoomissa: https://oulu.zoom.us/j/65021327575?pwd=ZUlMSDhHbG9FeU5FK0FRMzJJS29yQT09
Salasana: ISB

Tervetuloa tilaisuuteen!

Mikäli sinulla on kysyttävää, ole yhteyksissä: palaute@oulu.fi

Virallisen palautetilaisuuden lisäksi yliopisto järjestää opiskelijoille ja sidosryhmille suunnatun ISB – From results to Actions workshopin. Workshopissa syvennytään palautetilaisuudessa nousseisiin sekä erityisesti opiskelijoiden valitsemiin teemoihin.

Student Workshop – From Results to Actions

Tapahtuma järjestetään englanniksi Linnanmaan Tellus Stagela 10.5. kello 10–12. Tervetuloa! Rekisteröidy mukaan ylempänä olevasta tapahtumalinkistä!

Viimeksi päivitetty: 27.4.2023