Lähiopetus jälleen mahdollista helmikuusta alkaen

Suositus opetustavoista väljenee.

Valtakunnallisten suositusten muuttuessa Oulun yliopistossa voi jälleen järjestää myös muuta kuin välttämätöntä lähiopetusta helmikuun 2022 alusta lukien. Yliopisto oli aiemmin linjannut, että suositus etäopetuksesta jatkuisi koko kolmannen opetusperiodin ajan, maaliskuun puoliväliin.

Päätöksen opetustavasta tekee opintojakson vastuuopettaja, joten seuraa opettajasi viestintää Moodlessa, Pepissä ja sähköpostitse. Lähiopetuksessa on huolehdittava riittävistä etäisyyksistä ja kiinnitettävä huomiota hygieniaan. Kampuksille ja lähiopetukseen saa tulla vain täysin terveenä. Kampuksilla on maskisuositus.

Mikäli koronapandemian tilanne muuttuu edelleen, tiedotetaan opetuksen muutoksista heti kun mahdollista.

Koronaohjeita päivitetään jatkuvasti yliopiston koronasivulle. Lisäksi opiskelijoiden kannattaa seurata viestintää Opiskelijalle-sivulla ja Tuudossa.

Viimeksi päivitetty: 20.1.2022