Lapin yliopiston opintoja tarjolla ristiinopiskeluna – ilmoittaudu viimeistään 10.5.2024

Lukuvuodelle 2024–25 on Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoille tarjolla Lapin yliopiston opintoja ja sivuaineita ristiinopiskeluna. Opintoihin ilmoittautuminen on avautunut 15.4. klo 9.00.

Tutustu tarjontaan ja opintoihin Lapin yliopiston Peppi-oppaalla. Opintoihin ilmoittautuminen on avautunut 15.4. klo 9.00 ja ilmoittautuminen päättyy 10.5.2024 klo 23.59 ellei opintojen kuvauksessa Pepissä ole erikseen muuta mainittu. Hae opintoihin Lapin yliopiston hakulomakkeella. Ilmoittautumisohjeet ja tietoa hakemisesta löydät myös Oulun yliopiston ristiinopiskelun sivulta.

Jos opinnoissa on määritelty erikseen kiintiö tai tarkempi kohderyhmä, on se kuvattu Lapin yliopiston Peppi-oppaalla. Opintojen tulee olla hyväksyttynä HOPS:ssa ennen opintoihin hakemista ja opintojen tulee mahtua tutkintoon. Olethan yhteydessä HOPS-asiassa ensisijaisesti tutkinto-ohjelmasi koulutussuunnittelijaan koulutuksen lähipalveluissa.

Viimeksi päivitetty: 15.4.2024