Mentorointiohjelma auttaa verkostoutumaan ja kehittämään työelämätaitojasi. Hae mukaan!

Haluatko oppia sanoittamaan vahvuuksiasi ja keskustella työelämään liittyvistä teemoista sekä verkostoitua? Oulun yliopiston mentorointiohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden selkeyttää urasuunnitelmiasi ja tavata työelämässä toimivia alumnejamme.

Mentorointiohjelmalla on pitkät perinteet Oulun yliopistossa.

Ohjelman aikana työelämään siirtynyt, korkeakoulututkinnon suorittanut henkilö (mentori) ja Oulun yliopiston maisterivaiheen opiskelija tapaavat puolen vuoden aikana yhdessä sopimansa määrän kertoja ja keskustelevat työelämäasioista, urasunnittelusta, uralla etenemisestä ja esimerkiksi mentorin omasta työstä. Opiskelija voi saada vinkkejä haastatteluun, LinkedIn-profiiliin tai muihin häntä mietityttäviin työelämän aspekteihin. Keskustelut tarjoavat tukea ja inspiraatiota opiskelijalle, joka on siirtymässä kohti työelämää!

Ohjelman aikana kaikille mentoreille ja opiskelijoille järjestetään myös yhteisiä tilaisuuksia, jotka ovat mahtavia mahdollisuuksia verkostoitumiseen muiden samassa tilanteessa olevien opiskelijoiden sekä työelämässä vaikuttavien alumnien kanssa!

Mentorointiohjelma on avoinna Oulun yliopiston sekä suomalaisille että kansainvälisille maisterivaiheen opiskelijoille. Mikäli olet jo jonkinverran pohtinut tulevaa työuraasi ja sitä, miten sitä voi lähteä tavoittelemaan tai sinulla on vaikea pukea sanoiksi omaa osaamistasi, mentorointi voi tarjota tähän apua.

Haku mentorointiohjelmaan on auki nyt! Hakemuksia vastaanotetaan 31.10.2022 saakka. Mentorointiohjelman sivuilta löydät lisää tietoa ja hakulinkin.

Viimeksi päivitetty: 13.9.2022