Miten voisimme parantaa yliopiston kansainvälistä opiskelukokemusta? ISB tulokset ja avoin opiskelijatyöpaja

Oulun yliopisto haluaa tarjota saumattoman ja kokonaisvaltaisen opiskelukokemuksen. Tervetuloa kehittämään kansainvälistä opiskelijapolkuamme! Kehitystyötä tehdään pääosin International Student Barometer -palautekyselyn löydöksiin perustuen.

Syksyllä 2023 noin 570 kansainvälistä opiskelijaamme osallistui International Student Barometer (ISB) -kyselyyn. Kyselyn tulokset esitellään virallisessa palautetilaisuudessa tiistaina 12.3.2024 klo 15.00-16.30.

Tulosten esittelyn jälkeen haluamme kuulla lisää teiltä - opiskelijoiltamme.

Haluamme kuulla opiskelijoidemme palautetta, mielipiteitä ja ajatuksia kehitystarpeista. Työpaja vedetään englanniksi Linnanmaan Tellus Stagella 26.3. kello 14. Tervetulleita ovat kaikki Oulun yliopiston opiskelijat, sisältäen sekä vaihto- että tutkinto-opiskelijat ja vaitöskirjatutkjat. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, ja varmistaaksemme oikean määrän tarjoiluja, pyydämme opiskelijoita rekisteröitymään tapahtumaan Webropolissa.

Jokaisen ääni on arvokas!

Tule mukaan, ja saa äänesi kuuluviin.

Dokumentoimme työpajoissa saamamme ideat ja palautteet, jotta voimme aloittaa niihin liittyvän kehitystyön. Esimerkiksi viime vuoden ISB-tulosten ja työpajan perusteella Oulun ylipoisto on lanseerannut uuden, koko henkilökunnalle pakollisen koulutussetin liittyen tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusasioihin.

International Student Barometer 2023 - tuloksista kehitystoimiin

ISB-palautetilaisuus

tiistaina 12.3.2024

Tellus Stage, Linnanmaa / Zoom

15-16.30

Työpaja opiskelijoille - kuinka voisimme parantaa Oulun yliopiston opiskelukokemusta?

tiistaina 26,3,2024

Tellus Stage, Linnanmaa