Muutitko mielesi? Hae opintojen siirtoa Oulun yliopiston siirtohaussa 2.–16.11.2020

Oulun yliopisto järjestää nyt ensimmäistä kertaa oman siirtohaun yli 20 kandidaattiohjelmaan. Siirtohaussa opiskelupaikan vaihtoa voivat hakea kaikki, jotka opiskelevat tutkintoon johtavassa koulutuksessa suomalaisessa yliopistossa. Siirtoa voi myös hakea Oulun yliopiston koulutuksien ja pääaineiden välillä.

Jatkossa Oulun yliopiston omia siirtohakuja järjestetään joka syksy. Myös kevätlukukaudella on siirtohaku, joka on yliopistojen yhteinen. Osaan hakukohteista otetaan siirto-opiskelijoita ainoastaan keväällä (lääketieteelliset alat).

Siirtohaku on suunnattu opiskelijoille, joilla kandidaattiopinnot ovat kesken. Uusi opiskeluoikeus alkaa syksyn haun jälkeen 1.1.2021, ja samalla aiempi opiskeluoikeus päättyy. Opintojen suoritusaika ei pitene.

Lue lisää hakemisesta ja valintaperusteista >

Haku tapahtuu valtakunnallisessa Opintopolku -palvelussa >

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021