Ohjauspalveluiden opintoja tukevat ryhmät starttaavat tammikuussa!

Kaipaatko vinkkjeä opinnäytetyön tueksi, olet vailla opiskeluseuraa, ajanhallintasi jumittaa, tai kaipaat apua opintojen kalenterointiin?

Erilaiset ryhmämme ja työpajamme tarjoavat sinulle apua ja vertaistukea opintojen rinnalle. Ryhmät ja työpajat kokoontuvat koronarajoitusten salliessa Linnanmaan kampuksella tilassa KK238.

Tutustu alkuvuoden ryhmiimme ohessa ja käy lisäksi sivuillamme katsomassa lisätarjontaa: meillä alkaa myös myöhemmin keväällä ryhmiä sekä voit osallistua Moodle-kursseillemme Non-stop.

• Monialainen opinnäytetyöryhmä

Jumittaako opinnäytetyösi? Tarvitsetko vinkkejä opinnäytetyön tekemiseen liittyvissä kysymyksissä? Hae mukaan monialaiseen opinnäytetyöryhmään.

Ryhmään voit hakea lähettämällä viesti osoitteeseen tiina.kemppainen@oulu.fi 19.1.2022 klo 15.00 mennessä. Kerro viestissä: missä tutkinto-ohjelmassa opiskelet, opintojesi aloitusvuosi ja opintopistemääräsi, mikä on opintojesi tilanne sekä perustele, miksi tämä ryhmä olisi sinulle hyödyllinen.

Ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin klo 12-14: 26.1., 2.2., 9.2., 23.2., 9.3., 23.3., 6.4. ja 20.4. + kirjoituspajat 16.2. ja 16.3. Linnanmaan kampuksella (KK238).
Ryhmän vetäjät: opintopsykologi Saara Kuusisto ja opinto-ohjaaja Tiina Kemppainen.

• Study Together

Kaipaatko opiskeluseuraa, kampuksella oloa ja opiskeluvinkkejä?

Ryhmässä pääset opiskelemaan yhdessä muiden kanssa sekä kokeilemaan, miltä Pomodoron eli ajastimen kanssa työskentely tuntuu.  Ryhmä on auki kaikkien alojen ja koulutusohjelmien opiskelijoille. Ryhmän tapaamisissa jokainen edistää omia opintojaan valitsemallaan tavalla, esimerkiksi erilaiset kirjoitustyöt ja tenttiin lukeminen.

Ilmoittaudu mukaan 31.1.2022 mennessä lähettämällä viesti osoitteeseen: saara.kuusisto@oulu.fi.
Ryhmä kokoontuu torstaisin 3.2.2022-31.3.2022 klo 10–12 Linnanmaan kampuksella (KK238).

• Ajanhallinnan workshop

Tule suunnittelemaan opinnot ja ajanhallinta ohjatusti! Työpajassa tehdään kalenteriin konkreettinen suunnitelma opinnoistasi.

Tarvitset työpajaan tullessasi tiedon loppuvuoden kursseista, kurssien suoritustavoista sekä kalenterin. Otathan mukaan myös laitteen, jolla pääset Tuudoon. Ilmoittautuminen 21.1.2022 mennessä osoitteeseen: salla.herrala@oulu.fi.

Työpaja järjestetään 25.1.2022 klo 14.15.-15.45 Linnanmaan kampuksella (KK238).

Viimeksi päivitetty: 10.1.2022