Oulun Duodecim-seura palkitsi dosentti Laure Morin-Papusen ja LK Jaakko Markkasen

Oulun Duodecim-seura jakoi Pohjolan Lääkäripäivien avajaisissa tiistaina 21.2.2023 Lääkärikouluttaja-palkinnon osastonylilääkäri, dosentti Laure Morin-Papuselle ja Vuoden Kandikollega -huomionosoituksen LK Jaakko Markkaselle.
Laure Morin-Papunen ja  Jaakko Markkanen
Laure Morin-Papunen ja Jaakko Markkanen (kuva: Jussi Tuokkola)

Oulun Duodecim-seura luovutti avajaisissa myös 5000 euron tutkimusapurahat LT Liisa Laatiolle ja LT Minna Nortuselle sekä 2000 euron matka-apurahat tieteellisiin kongresseihin osallistumista varten LL Oili Junttilalle, LT Anna-Maria Kubinille, LL Jenni Pukkilalle, LK Mikko Salolle ja LT Johanna Saloselle.

Oulun Duodecim-seura haluaa korostaa Lääkärikouluttaja-palkinnon (4 000 euroa) myötä eri sektoreilla toimivien lääkärikouluttajien merkitystä koko ajan yhä vaativammaksi muuttuvassa toimintaympäristössä ja korkeatasoisen terveydenhuollon tukipilareina.

Vuoden Kandikollega -tunnustus (500 euroa) on tarkoitettu lääketieteen kandidaatille, joka on eri tavoin osoittanut kollegiaalisuutta ja hyvää ystävyyttä lääketieteen opintojensa aikana.

Lisääntymislääketieteen kansainvälisesti arvostettu huippuosaaja sai Lääkärikouluttaja-palkinnon

Vuoden Kandikollegan positiivisuus piristää muidenkin päivän

Viimeksi päivitetty: 22.2.2023