Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu sijoittui 300 parhaan joukkoon THE Rankingissa

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu sijoittui 300 parhaan joukkoon Times Higher Educationin kauppatieteiden ja taloustieteen alakohtaisessa vertailussa. Sijoitus pysyi samana kuin edellisvuonna.

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun sijoitus vuoden 2023 Times Higher Educationin alakohtaisessa vertailussa pysyi samana kuin edellisvuonna (251–300). Kauppa- ja taloustieteen alavertailussa yliopistojen menestystä arvioidaan liiketalouden ja johtamisen, laskentatoimen ja rahoituksen sekä taloustieteen ja ekonometrian aloilla.

THE-vertailussa arvioidaan yliopistoja sen perusteella, miten hyvin ne menestyvät opetuksessa, tutkimuksessa, tiedon välittämisessä ja kansainvälisyydessä. Tänä vuonna kauppa- ja taloustieteen alakohtaisessa vertailussa oli mukana 870 yliopistoa ympäri maailman.

Oulun yliopiston sijoitus kokonaisvertailussa oli 301–350. Kaiken kaikkiaan vertailussa oli mukana 1 799 yliopistoa 104 maasta.

THE Ranking 2023 by subject: Business and Economics

Viimeksi päivitetty: 26.10.2022