Pääomasijoittajien gradukilpailu

Hei!

Esitteleekö opinnäytteesi pääomasijoitusalaa tuoreesta kulmasta?

Pääomasijoittajat ry jatkaa vuodesta 2019 järjestettyä gradukilpailua ja haussa on paras pääomasijoitusalaa käsittelevä lopputyö. Gradun tieteenala on vapaa, joten haluamme kuulla uusista löydöksistä ja ideoista, joita sinun lopputyösi käsittelee ja joilla on mahdollisuus vaikuttaa pääomasijoitusalaan.

Voittaja on perinteisesti palkittu yhdistyksemme vuosittain järjestettävässä pikkujouluseminaarissa, jossa itse gradun tekijä on päässyt estradille esittelemään työtään pääomasijoitusalan asiantuntijoille. Palkintona yhdistys lahjoittaa voittajalle 2500 euroa.

Lähetä lopputyösi ja arvosanasi Jonne Kuittiselle (jonne.kuittinen@paaomasijoittajat.fi) viimeistään 15.10.2021 ja olet mukana kilpailussa!

Lue usein kysytyt kysymykset ja lisää Pääomasijoittajien gradukilpailusta täältä.

Viimeksi päivitetty: 17.9.2021