Peppi on nyt auki!

Peppi on nyt auennut kaikille käyttäjille.

Voit käydä tutustumassa Peppiin osoitteessa https://www.oulu.fi/fi/peppi. Ohjeita Pepin käyttöön löydät Opiskelijan Peppi Wikistä. Ohjeet päivittyvät ja täydentyvät käyttöönoton myötä.

Huomaathan seuraavaa:

• Pepissä kaikki opiskeluoikeutesi näkyvät omilla opiskeluoikeusnumeroilla.
  • Oodista siirretyt suoritusmerkinnät kohdistuvat aina yhdelle opiskeluoikeudelle. Suoritukset eivät Pepissä näy yhtenä listana kuten aiemmin Weboodissa. Jos et siis löydä kaikki suorituksiasi, tarkista ensin kaikkien opiskeluoikeuksiesi suoritukset
  • HOPS on pyritty alustamaan valmiiksi aktiivisille opiskeluoikeuksille. Jos se kuitenkin puuttuu opiskeluoikeudeltasi, ota yhteyttä omaan koulutuksen lähipalveluun.

Huomaathan, ettei hakijan työpöytä ole vielä käytettävissä. Sen avautumisesta ilmoitetaan myöhemmin.

Kevään opetuksiin ja tentteihin ilmoittautuminen alkaa 15.12.2021 Pepissä ja Tuudossa (EI 1.12.2021 kuten aiemmin on ilmoitettu).

Alkuun Pepin toiminnoissa voi ilmetä puutteita tai puuttuvia tietoja. Teknisissä ongelmissa ja virhetilanteissa ole yhteydessä peppi@oulu.fi. Muissa tilanteissa ota yhteyttä omaan koulutuksen lähipalveluusi.

Lisätietoa Pepistä opiskelijan Peppi-sivulla.

Viimeksi päivitetty: 4.4.2022