Pienryhmäohjaajille ja kummi-opiskelijoille töitä ensi lukuvuoden alussa - hae 21.2. mennessä!

Kauppakorkeakoulun pienryhmäohjaajahaku on täällä jälleen! Haemme pienryhmäohjaajia kandivalintaa varten ja kummiopiskelijoita vaihto-opiskelijoita ja kansainvälisten maisteriohjelmien opiskelijoita varten.

Pienryhmäohjauksesta saa rahallisen korvauksen: ohjauspalkkio on 14,10€/h ja suositeltava ohjausmäärä 10-15h. Palkkiota maksetaan pienryhmäohjaajille maksimissaan 15 tunnilta, kummeille maksimissaan 20 tunnilta. Pienryhmäohjaajana ja kummina toimimisesta saa myös todistuksen.

Mitä PRO:n tehtäviin kuuluu?

• Uusien opiskelijoiden ryhmäytymisestä huolehtiminen
  • Opiskelijoiden tutustuttaminen yliopistoyhteisöön ja kampukseen
  • Opiskelijoiden auttaminen mm. ensimmäisissä kurssivalinnoissa ja muissa opiskeluun liittyvissä kysymyksissä

Miksi kannattaa lähteä PRO:ksi?

• Saat mahtavia kokemuksia ja tutustut uusiin ihmisiin
  • Opit tärkeitä ryhmässä toimimisen taitoja
  • Saat toiminnasta rahallisen korvauksen sekä todistuksen

Mitä kummin tehtäviin kuuluu?

• vaihto-opiskelijan vastaanottaminen ja tervetulleeksi toivottaminen, kulttuuriin tutustuttaminen
  • ohjaussuunnitelman mukaisten tapaamisten järjestäminen niin muiden kummiryhmien kuin suomenkielisten pienryhmien kanssa
  • vaihto-opiskelijan tutustuttaminen yliopistoyhteisöön ja muihin opiskelijoihin

Miksi kannattaa lähteä kummiksi?

• erittäin helppo tapa kansainvälistyä
  • saat uusia ystäviä eri puolilta maapalloa
  • toiminnasta saa rahallisen korvauksen sekä todistuksen

Mitä PRO:lta tai kummilta toivotaan?

• vastuuntuntoisuutta
  • omien opintojensa hyvin hoitamista
  • sitä, että on lukuvuonna 2022-2023 2.-3. vuoden opiskelija (kandivalinnan PRO:t ja vaihtareiden kummit) tai 1.-2. vuoden maisteritason opiskelija (kansainvälisten maisteriohjelmien kummit ja maisteritason erillisvalinnan PRO:t)

Olennaisinta kuitenkin on, että pienryhmäohjaaja tai kummi on motivoitunut ja innokas opastamaan uusia fukseja opintojen aloituksessa!

Pienryhmäohjaajana toimiminen edellyttää osallistumista kevään 2022 PRO-/kummikoulutuksiin, jotka järjestetään ennen toukokuuta. Pienryhmäohjaajilta edellytetään myös läsnäoloa elo-syyskuun vaihteesta lähtien, kun uudet opiskelijat saapuvat ja pienryhmäohjaus alkaa. Lisäksi keväälle 2023 saapuvien vaihtareiden kummiohjaajien tulee olla paikalla tammikuussa 2023.

Tässä hakuohjeet:

Täytä sähköinen hakulomake 21.2.2022 mennessä. Hakulomakkeeseen tulee laittaa liitteeksi:

1. Kuvallinen CV PDF-muodossa
2. Opintosuoritusote

Peppi: Opiskelijan työpöydän yläreunasta löydät linkin Atomiin, jonka kautta voit hakea itsellesi opintosuoritusotteen. (Atomi > Uusi tilaus > Opintosuoritusote > Tilaa > Opintosuoriteote ilmestyy ladattavaksi Atomin Dokumentit-osioon)

Jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoa pienryhmäohjauksesta löytyy yliopiston sivuilta: https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/tukea-opiskeluun/pienryhmaohjaus

Lopulliset valinnat tehdään hakemuksen ja ryhmähaastattelun perusteella. Kaikki hakijat haastatellaan etänä viikoilla 7 ja 8.

Oulun yliopiston kauppatietelijöiden ainejärjestö Finanssi ry kertoo tarkemmin pienryhmäohjaajana toimimisesta: (kopo@finanssi.org) ja (international@finanssi.org).

Tervetuloa hakemaan!

Viimeksi päivitetty: 16.2.2022