Tenttivierailukoneita avattu Oulaisten EXAM-tilaan

Oulaisten sähköisen tentin (EXAM) tilan tenttikoneet on avattu tenttivierailukäyttöön. Myös muiden kuin Oamkin ja Oulun yliopiston opiskelijat voivat siis jatkossa käyttää Oulaisten tenttitilaa omien EXAM-tenttiensä suorittamiseen.

Oulun ammattikorkeakoulun ja Oulun yliopiston opiskelijat voivat vastaavasti hyödyntää tenttivierailutiloja muun muassa Rovaniemellä, Joensuussa, Tampereella ja Helsingissä. Katso listaus kaikista mahdollisista tenttivierailupisteistä täältä. Kaikki Oamkin ja Oulun yliopiston tenttitilat ovat vapaasti sekä Oamkin että yliopiston opiskelijoiden käytössä.

Tenttivierailu lisää joustavuutta yksityiselämän ja opintojen yhdistämiseksi. Kannustamme Oulun yliopiston ja Oamkin opiskelijoita hyödyntämään muiden korkeakoulujen tarjoamia tenttivierailutiloja.

Muista, että tenttivierailijana edustat myös korkeakouluasi, joten kunnioitathan kohdekorkeakoulun sääntöjä. On myös erittäin tärkeää perua sellaiset tenttivierailuvaraukset, joita et tule käyttämään, sillä käyttämätön varaus vie epäreilusti muilta opiskelijoilta mahdollisuuden suorittaa tentti.

Tutustu aina ennen tenttivierailua tenttivierailuohjeisiin sekä kohdekorkeakoulun sääntöihin.

Viimeksi päivitetty: 24.4.2023