Tervetuloa infoon harjoittelujaksoista ulkomailla!

Ulkomaan harjoittelujaksot ovat erinomaisia tilaisuuksia Saada kansainvälistä työkokemusta ja laajentaa omaa verkostoaan entistä kansainvälisemmäksi. Kansainvälisen liikkuvuuden tiimi pitää ulkomaanharjoitteluihin liittyvän infotilaisuuden 9.11. osana Study Abroad Fair -tapahtumaa.

Tule mukaan ja inspiroidu lähtemään maailmalle harjoitteluun!

Tervetuloa kuulemaan, miten juuri sinä voit lähteä ulkomaille suorittamaan opintojesi harjoittelujaksoa!

Ulkomaan harjoittelu -infosessiot selventävät ulkomaanharjoitteluun lähtemistä ja siihen liittyviä prosesseja. Saat yksinkertaisia toimintaohjeita, ja kuulet myös siitä, millaisia vaihtoehtoja, kohteita ja tukimuotoja Oulun yliopisto ja Oamk tarjoavat opiskelijoille.

Infoja pidetään kaksi (kestot noin 30 minuuttia). Infot pidetään Career Centren edessä, Linnanmaan kampuksen pääaulassa torstaina 9.11. kello:

・11.00 - 11.30 ja

・12.30 - 13.00

Infot ovat osa Study Abroad Fair -tapahtumaa, jolla juhlistamme kansainvälistä liikkuvuutta. Samaan aikaan järjestämme Festival of Cultures -tapahtuman, joka juhlistaa kansainvälistä ja monimuotoista korkeakouluyhteisöämme.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja vaihtoon ja ulkomaan harjoitteluun lähtemisestä:

Oulun yliopisto:

www.oulu.fi/traineeshipabroad

Oamk:

www.oamk.fi/exchangeoptions

Kyselyt ja lisätiedot tapahtumaan liittyen: festivalofcultures@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 3.11.2023