Valmistaudu työnhakuun ja ilmoittaudu Career Centren työpajoihin!

Haluatko erottua työnhaussa? Mietitkö, miten edistää uraa jo opintojen aikana? Vai mitenhän se harjoittelupaikka löytyisi?

Osallistu Career Centren työpajoihin, niin pääset hiomaan työnhakutaitojasi yhdessä Career Centren asiantuntijoiden kanssa. Opit sanoittamaan osaamistasi ja taitojasi sekä rakentamaan omaa brändiäsi. Saat parhaat vinkit CV:n, työhakemuksen ja LinkedIn-sivusi laatimiseen sekä työhaastatteluun.

Tarjoamme opiskelijoille kolmen työpajan sarjaa ja suosittelemme osallistumaan jokaiseen työpajoista (työpajat 1–3) ennen ohjaukseen tulemista. Yhden työpajan kesto on 2 tuntia. Voit osallistua työpajoihimme opintojesi joka vaiheessa.

Katso työpajojen tarkemmat kuvatukset ja aikataulut sivuiltamme: Career Centren työpajat | Oulun yliopisto

Ilmoittaudu mukaan syksyn 2022 työpajoihin tästä linkistä!

• Ilmoittaudu lokakuun työpajoihin 7.10.2022 klo 14.00 mennessä
  • Ilmoittaudu marraskuun työpajoihin 4.11.2022 klo 14.00 mennessä