Vastaa kampuskokonaisuuden visiotyön kyselyyn

Tästä alkaa kampuskokonaisuuden visiotyön materiaalin kasaaminen! Miltä näyttää Oulun yliopisto vuonna 2050?

Materiaalia kerätään sähköpostilla lähetetyn linkin kautta koko yliopistoyhteisöltä. Visioiminen on usein helpompaa tehdä keskustelemalla tai yhdessä pohtimalla, joten kannattaa kysäistä vaikka muutama kaveri mukaan ja täyttää kyselyä yhdessä! Vastata saa tietenkin myös itsenäisesti.

Kannustamme myös eri toimielimiä esimerkiksi tiedekunnissa käymään kyselyn teemoja läpi, ja tuomaan kootusti ajatuksia koko tiedekunnan näkökulmasta. Millaisena näette Oulun yliopiston tulevaisuudessa juuri teidän erikoisalan kannalta?

Kysely on auki 15.6. asti, joten vastaamiseen on hyvin aikaa ja ehditte kokoontua isommallakin porukalla tai järjestää kokouksen. Kyselyn voi ottaa osaksi esimerkiksi erilaisia foorumeita tai muita tapahtumia, joiden yhteyteen visiointi sopisi.

Kyselyn on toteuttanut Oulun yliopiston visiotyöryhmä.

Oulun yliopiston visiotyöryhmä
Lotta Leinonen, puheenjohtaja