Vastaa kyselyyn ja osallistu yliopiston hiilijalanjäljen laskentaan!

Kysely opiskelupaikan ja kodin välisistä matkoista opiskelijoille.

Kaikkia yliopiston opiskelijoita pyydetään ystävällisesti vastaamaan kyselyyn opiskelijoiden liikkumisesta yliopiston hiilijalanjäljen laskemiseksi.

Siirry linkistä kyselyyn.

Oulun yliopiston hiilijalanjälkityöryhmä kerää tietoja yliopiston päästöistä. Opiskelijoiden ja henkilöstön liikkuminen muodostaa oletettavasti merkittävän osan hiilijalanjäljestä. Kyselyllä kerätään tietoja opiskelijoiden liikkumisesta arvioinnin tueksi. Liikkumisella tarkoitamme päivittäin tai säännöllisesti tehtyjä matkoja ensisijaisesta kotiosoitteestasi kampukselle.

Vaikka pandemia on muuttanut liikkumistottumuksiamme opintojen suoritustapoja, olemme kiinnostuneita tilanteesta ennen pandemiaa tai mahdollisesti pandemian jälkeisenä aikana.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5–10 minuuttia ja vastaukset kerätään nimettömästi eikä tarkkoja osoitetietoja kysytä. Vastauksesi auttavat meitä hiilijalanjäljen laskennassa ja päästövähennyssuunnitelmien laadinnassa.

Haluatko tietää enemmän tietoja hiilijalanjäljestä ja laskelman alustavista tuloksista? Siirry linkistä projektin verkkosivulle!

Kiitos vastauksistasi!
Oulun yliopiston hiilijalanjälkityöryhmä