Vuoden 2023 paras HR-aiheinen pro gradu tulee Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta

HENRY ry:n järjestämän vuoden 2023 paras HR-aiheinen pro gradu -kilpailun voitti Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta valmistunut KTM Essi Veija. Kilpailuun saatiin runsaslukuinen joukko kilpailutöitä ja finaaliin valittiin kolme parasta.

Vuoden 2023 paras HR-aiheinen pro gradu -kilpailun voitti Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta valmistunut Essi Veija (KTM). Veijan gradutyön aiheena oli The dual-effect of organizational culture on employee resistance: The case of an expert organization in international post-acquisition integration. Opinnäytetyön tarkastajina toimivat professori Pia Hurmelinna-Laukkanen ja yliopistonlehtori Lauri Haapanen Markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan yksiköstä.

Tuomaristo katsoi Essin työn ansioiksi strategisen henkilöstöjohtamisen näkökulman, teoreettisen viitekehyksen selkeyden sekä monipuolisen tutkimusaineiston. Lisäksi aihevalinta on käytännön yrityselämää puhutteleva ja pro gradu -työn tuloksilla on innovatiivista arvoa.

HENRY ry:n järjestämän paras HR-aiheinen pro gradu -kilpailun voittaja saa palkinnoksi 1.000 euron tunnustuspalkinnon.

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu onnittelee lämpimästi kilpailun voittajaa sekä hänen ohjaajiaan!

Lue HENRY ry:n tiedote

Viimeksi päivitetty: 23.11.2023