Yliopiston hallitus päätti tulospalkkioista

Oulun yliopiston hallitus on päättänyt kokouksessaan 30.5.2023 vuoden 2022 tulospalkkioista palkkio-ohjelman kohderyhmille, joita ovat tutkimusyksiköiden johtajat, dekaanit ja koulutusdekaanit, rehtoraatti ja palvelutoimintojen johtajat.

Strategisiin tavoitteisiin ja henkilökohtaiseen onnistumiseen pohjautuvat tulospalkkiot tulevat maksuun kesäkuussa. Hallitus päätti lakkauttaa nykyisen tulospalkkio-ohjelman ja jättää ohjelman uudistuksen jatkovalmisteluun.

Yliopiston sijoitusvaliokunnassa aloittaa 1.6. uutena jäsenenä Varman Portfolio Manager Kateryna Diesen, joka tuo valiokuntaan etenkin vaihtoehtoisten sijoitusten osaamista.

Hallitus merkitsi tiedoksi henkilöstöasioiden raportoinnin, rehtorin katsauksen, kampushankkeen tilanteen ja Oulun normaalikoulun tila-asiat.

Esityslistalla ollut yliopiston sijoituspolitiikan päivitys jäi lisävalmisteluun.

Viimeksi päivitetty: 1.6.2023