Kiertotalous puurakentamisessa - NOHEVA-hankkeen webinaari yhteistyössä FIGBC:n kanssa

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja saamaan ideoita omaan yritystoimintaasi! Tässä webinaarissa kestävän kehityksen asiantuntija Ella Lahtinen Green Building Council Finland ry:stä kertoo, miten kiertotalousajattelua voi hyödyntää puurakentamisessa.
Puusta tehty koristepuu

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Teams

Webinaari on tarkoitettu puu- ja rakennusalan yrityksille, asiantuntijoille ja kaikille kiertotaloudesta kiinnostuneille.

Tilaisuuden puhuja Ella Lahtinen johtaa FIGBC:n kiertotaloushankkeita ja osallistuu toimialan muihin kiertotaloutta ja alan osaamista kehittäviin projekteihin. Lisäksi Ella kehittää Green Building Council Finlandin koulutuksia sekä koulutusyhteistyötä muiden koulutusorganisaatioiden kanssa. Ellan erityisosaamista on rakentamisen kiertotalous.

Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella.

Ilmoittautumisen jälkeen saat automaattisesti kalenterikutsun ja linkin tapahtumaan. Halutessasi voit jakaa osallistumislinkkiä verkostossasi. Ilmoittautuminen kuitenkin kannattaa, sillä webinaari tallennetaan ja tallennelinkki lähetetään ilmoittautuneille tapahtuman jälkeen.

Webinaarin järjestää Oulun yliopiston Kerttu Saalasti instituutin NOHEVA-hanke.

Lisätiedot:
Projektipäällikkö Ulla Lehtinen (ulla.lehtinen@oulu.fi) tai projektitutkija Laura Veikkola (laura.veikkola@oulu.fi).

Viimeksi päivitetty: 30.11.2023