Tuutoriständit Linnanmaan ja Kontinkankaan kampuksella

Tule juttelemaan tuutoriksi tai kummiksi hakemisesta, kysymään mieltä askarruttavia asioita ja nappaamaan mukaasi lounaskahvi!

Tapahtuman tiedot

Aika

Haku uusien opiskelijoiden tuutoriksi (ent. pienryhmäohjaaja) tai kummiksi lukuvuodelle 2023–2024 on käynnissä 5.2. saakka. Tuutorit ja kummit toimivat uusien opiskelijoiden tärkeinä vertaisina opintojen alussa ja he tutustuttavat heidät yliopisto-opiskeluun, yliopistoyhteisöön sekä opiskelijaelämään. Tuutorina tai kummina pääset tutustumaan fukseihin, auttamaan heitä yliopisto-opintoihin siirtymisessä, kehittämään monipuolisesti taitojasi ja kokemaan fuksivuoden uudesta näkökulmasta!

Mietityttääkö joku hakuprosessissa tai haluaisitko jutella lisää tuutorin ja kummin tehtävistä? Kiinnostaako kuulla lisää, mitä koulutuksiin sisältyy tai millaista vertaistoimintaa tuutoreille ja kummeille järjestetään?

Tule tapaamaan meitä Tuutoriständillä! Tarjoamme kahvia ja vastaamme samalla sinua askarruttaviin kysymyksiin. :)

Olemme tavattavissa seuraavasti:

24.1. klo 11–13 Linnanmaan kampus, vihreät naulakot