Career Centre Company Hubissa tutustut yrityksiin!

Etsitkö harjoittelu -tai työpaikkaa vai haluatko tutkia, mitkä yritykset ovat kiinnostuneita osaamisestasi? Liity uuteen Career Centren Company Hubiin ja tutustu yli 200 yritykseen!

Career Centre Company Hub on Moodle-ympäristössä sijaitseva alusta, jossa voit tutustua yli 200 yrityksen toimintaan ja uramahdollisuuksiin. Hubi koostuu sinne liittyneiden yritysten sivuista, joilta löydät yritysten tarkemmat kuvaukset, yhteystiedot, linkit rekrytointisivuille sekä videoita.

Hubista voit etsiä tulevaan uraasi sopivia yrityksiä sekä tutkia, minkä alojen osaamiselle eri yrityksissä on kysyntää tai missä yrityksessä voisit tehdä opinnäytetyön. Yritysten rekrytointisivut puolestaan tarjoavat arvokasta tietoa avoimista harjoittelu -ja työpaikoista. Toivomme, että hubi auttaa sinua myös hahmottamaan alasi yrityskenttää sekä tarjoaa ideoita ja fokusta työnantajaverkostojen rakentamiseen.

Hubin etusivun logoruudukosta löytyviä logoja klikkaamalla voit avata yrityskohtaisen näkymän ja tutustua yrityksiin tarkemmin. Koulutusalaasi sopivat yritykset löydät parhaiten hyödyntäen hubin Faculty Division -tiedostoa, johon olemme jaotelleet yritykset tiedekunnittain.

Liity mukaan Career Centre Company Hubiin näin:

1) Etsi Moodle-ympäristöstä Career Centre Company Hub 1 ja 2

2) Kirjaudu Haka-tunnuksillasi ja kurssiavaimella: job

Jos sinulla on kysyttävään kirjautumisesta, tulethan kysymään Career Centresta apua. Huomaathan, että Career Centre Company Hub ei ole Moodle-kurssi.

Huom! Hubiin liittymisen ohjeistusta on päivitetty 20.3.2023.

Lisätietoja:

Angela Suorsa ja Krista Rekilä, etunimi.sukunimi(at)oulu.fi