Ensi viikko on Yhdenvertaisuusviikko!

Ensi viikolla (18.–22.3.2024) Oulun yliopisto juhlistaa monimuotoista yhteisöään järjestämällä yhdenvertaisuutta tukevaa ohjelmaa!

Yhdenvertaisuusviikon aikana voit tulla syventymään sukupuolten tasa-arvoon vierailevan luennoitsijan johdolla ja poikkeamaan Linnanmaan pääaulaan Rasisminvastaiselle pop upille! Pop upilla voit jättää jälkesi osallistumalla yhteisötaideteokseen. Samalla voit kuulla lisää yliopiston tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöstä sekä tavata OYY:n ja UNICin edustajia.

Lue ohjelma kokonaisuudessaan Yhdenvertaisuusviikon tapahtumasivulta.

Viikon aikana yliopiston kampusnäytöillä pyörii myös kannanottoja, jotka avaavat, miten tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuttaa vaalitaan Oulun yliopistossa.

Oulun yliopistossa jokainen on arvokas.

Halutessasi voit virittäytyä tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden teemoihin jo ennen ensi viikkoa osallistumalla Oulun kaupungin Oulu Loves Me -tapahtumaan kauppakeskus Valkeassa lauantaina 15.3. kello 13! Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille. Tapahtumassa esiintyy myös joukko Oulun yliopiston kansainvälisiä opiskelijoita, jotka edustavat kotikulttuurejaan Azerbaijanista, Vietnamista, Iranista ja Japanista. Katso tarkempi Oulu Loves me -ohjelma Oulun kaupungin nettisivuilta.

Viimeksi päivitetty: 15.3.2024