Etäopetus jatkuu 13.3.2022 saakka

Oulun yliopisto on päättänyt jatkaa etäopetusta koko kolmannen periodin ajan, eli 13.3.2022 asti. Tuona aikana lähiopetuksena annetaan vain välttämätöntä opetusta. Oulun yliopistossa siirryttiin etäopetukseen joulukuun lopulla Suomen hallituksen 21.12.2021 tekemän linjauksen mukaisesti.

Opetustavasta päättää opintojakson vastuuopettaja, joten seuraa opettajasi viestintää Moodlessa, Pepissä ja sähköpostitse. Mikäli koronapandemian tilanne muuttuu kolmannen opetusperiodin aikana, tiedotetaan opetuksen muutoksista heti kun mahdollista.

Kampuksilla on tällä hetkellä mahdollista opiskella itsenäisesti turvallisuusohjeita noudattaen:

• Kampuksille ei saa tulla sairaana. Jos saat oireita, pysyttele kotona ja katso tarkemmat ohjeet Oulun kaupungin koronasivuilta tai oman kotikuntasi sivuilta.
  • Vältä lähikontakteja.
  • Huolehdi säännöllisestä ja huolellisesta käsihygieniasta.
  • Käytä suu-nenäsuojainta.
  • Jos terveysviranomainen asettaa sinut karanteeniin, noudata annettuja ohjeita.
  • Suosittelemme koronarokotusta koko yliopistoyhteisölle. Tietoa koronarokotuksista Oulussa.

Koronaohjeita päivitetään jatkuvasti yliopiston koronasivulle. Lisäksi opiskelijoiden kannattaa seurata viestintää Opiskelijalle-sivulla ja Tuudossa.

Oulun yliopisto tarjoaa opiskelun tueksi monenlaista ohjausta ja neuvontaa.

Viimeksi päivitetty: 10.1.2022