Hae tuutoriksi tai kummiksi lukuvuodelle 2023-2024

Miltä tuntuisi työpaikkahaastattelussa kertoa, että sinulla on jo ohjaajakokemusta ja pystyt tekemään ohjausta tarvittaessa myös digitaalisesti. Monessa tekniikan alan työssä pääset neuvomaan joko asiakkaita tai työkavereitasi. Tuutorina / kummina opit myös tiimityöskentelyn, johtamisen ja organisoinnin taitoja, jotka ovat kysyttyjä valmiuksia työelämässä.

Jos haluat kansainvälistä kokemusta ja ohjaus englanniksi onnistuu sujuvasti, voit hakea tiedekunnan kv-ohjelmien tuutoriksi tai vaihto-opiskelijoiden kummeiksi. TSTlle saapuu vuosittain noin sata vaihto-opiskelijaa. Jos mietit itse vaihtoon lähtöä tai olet ollut vaihdossa, vaihto-opiskelijoiden ohjaus on mahdollisuus laajentaa verkostoasi ja tavata mukavia saman alan opiskelijoita ympäri maailmaa.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla valmis ohjaaja eikä aiempaa ohjaajakokemusta vaadita, kun ryhdyt tuutoriksi / kummiksi. Sinut koulutetaan tehtävään kevään aikana ja koko tuutorina / kummina toimimisen ajan sinulla on vankka tuki tutkinto-ohjelmasta, omaopettajalta, killasta ja koulutuspalveluista.

Työstäsi saat työtodistuksen ja palkkion 14,10/h. Lisäksi saat mukavan kokemuksen ja uusia kavereita!

Haku tuutoriksi / pienryhmäohjaajaksi on nyt auki 5.2. asti

Tarkempia tietoja ja hakulomake tuutoriksi / kummiksi hakemisesta.

Viimeksi päivitetty: 16.1.2023