Mietityttääkö, millaista tukea yliopisto tarjoaa opiskeluhyvinvoinnin ja -arjen tueksi? Tule tutustumaan ohjauspalveluiden opiskelijoille suunnattuun toimintaan osana Hyvinvointiviikon ohjelmaa!

Tutustu opiskelijoiden ohjauspalveluihin yhdessä kavereidesi kanssa suunnistuksen avulla, viikon päätteeksi arvotaan suunnistukseen osallistuneiden ryhmien kesken yllätyspalkinnot!

Yliopiston ohjauspalvelut tukevat yliopiston opiskelijoita opiskeluarjessa, hyvinvoinnissa ja tulevaisuuden suunnittelussa alasta ja vuosikurssista riippumatta. Jos sinulle on vielä epäselvää, millaisia palveluita opiskelijoille on tarjolla hyvinvoinnin ja opiskeluarjen tueksi, osallistu kavereiden kanssa ohjauspalveluiden suunnistukseen, joka on avoinna 24/7 koko hyvinvointiviikon ajan! Suunnistukseen osallistuneet ryhmät osallistuvat arvontaan, jossa jaossa on pieniä yllätyspalkintoja. 🎁

Ohjeet suunnistukseen osallistumiseen:

1. Suunnistus on auki hyvinvointiviikon ajan maanantaista perjantaihin 20.11.-24.11.
  2. Voit osallistua suunnistukseen itsenäisesti tai kaveriporukalla.
  3. Suunnistukseen voi osallistua omalla puhelimella menemällä osoitteeseen play.seppo.io. Jos osallistutte porukalla niin riittää, että liitytte peliin yhdellä puhelimella.
  4. Kohtaan "liity peliin" sinun tulee antaa suunnistuksen koodi. Se on 39EB7C.
  5. Antakaa nimenne tai joukkueenne nimi ja aloittakaa peli.
  6. Lukekaa huolellisesti alkuun tuleva ohjeistus. Ryhmällä pelatessa puhelinta operoiva henkilö voi toimia ääneen lukijana niin ohjeille, kuin pisteiden tehtäville.
  7. Luettuanne intron ja ohjeistuksen, voitte painaa ok.
  8. Suunnistus hyödyntää gps-paikannusta, joten teidän tulee sallia paikannus puhelimenne asetuksista pelin ajaksi. Jos ette saa paikannusta toimimaan, voitte kokeilla toisen henkilön laitteella.
  9. Kiertäkää karttaan harmaalla merkittyjä pisteitä haluamassanne järjestyksessä. Pisteitä on yhteensä viisi.
  10. Näette kartalta paikannuksen avulla missä liikutte. Harmaa piste muuttuu vaaleanpunaiseksi ja aukeaa siinä vaiheessa, kun olette tarpeeksi lähellä sitä.
  11. Lukekaa ääneen tai itsenäisesti ohjeistus sekä tehtävä ja vastatkaa kysymykseen. Osa tehtävistä pyytää vastausta esimerkiksi tekstinä, videona tai monivalintatehtävänä.
  12. Pisteen vaaleanpunainen merkki muuttuu kartalla vihreäksi, kun olette suorittaneet sen.
  13. Voitte siirtyä seuraavaan pisteeseen.
  14. Foodoon lähellä olevalla pisteellä voitte jättää oman tai yhden ryhmäläisenne sähköpostiosoitteen yllätyspalkintojen arvontaa varten.
  15. Peli ilmoittaa, kun olette suorittaneet kaikki tehtävät. Voitte sulkea selaimen.

Pitäkää hauskaa ja muistakaa olla matalalla kynnyksellä yhteydessä ohjauspalveluihin, kun tarvitsette tukea opintoihin! Lisätietoa opiskelijoille suunnatuista yliopiston tarjoamista palveluista löytyy nettisivuilta.

Viimeksi päivitetty: 17.11.2023