Nämä opiskelijat järjestivät aivan uusia avoimia tapahtumia koko yliopistoyhteisölle. Lue, miten!

Tämän kevätlukukauden aikana viisi opiskelija- ja henkilökuntatiimiä toteuttivat ideansa ja järjestivät toimintaa koko yliopistoyhteisölle yliopiston rahoituksen ja tuen avulla.

Mitä mieltä rahoitettavien tapahtumien järjestäjät olivat saamastaan tuesta ja rahoituksesta? Lue alta, miksi he suosittelevat rahoitusta muillekin opiskelijoille! Hakuaikaa on 5.5. saakka, lisätietoja hakemisesta löydät alempaa.

“Olemme kiitollisia tuesta ja avusta, jota saimme yliopistolta liittyen iranilaisen uuden vuoden juhlaamme. Heidän omistautuneisuutensa kulttuurienväliselle monimuotoisuudelle mahdollisti sen, että saimme jakaa Nowruzin iloa koko oululaiselle yhteisölle. Kokemus yliopistoyhteistyöstä oli mukava, ja toivomme, että voimme jatkaa kultuurienvälisten siltojen rakentamista järjestämällä lisää kulttuuritapahtumia.”

- Iranilaisen uuden vuoden juhlan (3/23) järjestäjätiimi.

“Yhteisötapahtumien rahoitus ja Talent Boost -tiimi auttoivat minua astumaan epämukavuusalueelleni ja löytämään itsestäni uusia vahvuuksia ja heikkouksia. Tämän ainutlaatuisen tilaisuuden avulla pystyin järjestämään hauskan pääsiäistapahtuman Kontinkankaalla ja sitä myötä lisäämään yhteisöllisyyden tunnetta yliopistossa.”

- Kontinkankaan pääsiäisaarrejahdin järjestäjä (4/23)

“Yliopiston pyöräilykerhon perustaminen luo enemmän mahdollisuuksia edistää terveyttä ylipoistoelämän rinnalla. Kokemuksen myötä sain uusia kavereita ja pystyin tarjoamaan myös muille opiskelijoilla hauskoja tapoja pysyä aktiivisenä. Olen saanut enemmän tukea rahoitustiimiltä kuin odotin, ja suosittelen hakemaan rahoitusta, jos sinulla on idea, jonka haluaisit toteuttaa!

- Opiskelijavetoisen pyöräilykerhon vetäjä. Katso pyöräilykerhon aikataulu ja liity mukaan!

Rahoituksen toinen hakukierros on auki!

Kokoa järjestäjätiimi, kerro meille ideastasi ja hae rahoitusta 5.5. mennessä.

Talent Boost -rahoitushaku yhteisötapahtumille on sisäinen rahoitushaku, jonka avulla yliopisto tukee hyvinvointia ja yhteisöllisyyttä yliopistossa. Yliopiston työntekijät ja opiskelijat voivat järjestää rahoituksen avulla tapahtumia ja tempauksia, jotka hyödyttävät koko yliopistoyhteisöä. Rahoituksella voidaan kattaa korkeintaan 1500 euron tapahtumakulut.

Lue lisää rahoituksesta sen oulu.fi-sivuilta.

Lisätiedot ja kysymykset: talentboost(at)oulu.fi.

Katso kuvia edelliskierroksen rahoituskohteista selaamalla alaspäin!

Crowd of people from the Iranian New year celebrations.

Ryhmäkuva iranilaisen uuden vuoden juhlallisuuksista.

People smiling and knitting in Tellus, Linnanmaa.

Neulontapiiri Linnanmaan Telluksen Backstagella.

Easter treasure hunt participants in a group picture wearing easter themed funny hats

Pääsiäisaarrejahdin osallistujia Kontinkankaan kampuksella. Tiimien oli mahdollista kerryttää lisäpisteitä käyttämällä pääsiäisteemaan sopivia asusteita.

Viimeksi päivitetty: 25.4.2023