Opiskelijoiden käyttöön taukoliikuntasovellus

Nouse ylös ja pysy aktiivisena – uusi Break Pro -taukoliikuntasovellus muistuttaa pitämään minitaukoja opiskelun lomassa.

Oulun yliopisto tarjoaa opiskelijoiden ja henkilöstön käyttöön Break Pro -taukoliikuntasovelluksen. Sovellus muistuttaa tauoista ja ohjaa liikkumaan riittävästi työ- ja opiskelupäivän aikana suositusten mukaisesti.

Ohjelma sisältää yli sata minuutin mittaista taukoliikuntavideota. Voit valita, teetkö taukoliikunnan 30, 45, 60, 90 tai 120 minuutin välein tai itse määritteleminäsi kellonaikoina. Kieleksi voit valita suomen, ruotsin tai englannin.

Opiskelijat voivat ladata ohjelman omalle tietokoneelleen osoitteesta https://breakpro.fi/lataa/. Lisätietoa muista opiskelijoiden omaan käyttöön ladattavista ohjelmistoista ICT-palveluiden verkkosivuilta www.oulu.fi/th/ohjelmistot.

Puhelimelle sovelluksen voi ladata Applen AppStoresta tai Google Play -kaupasta. Ohjelma löytyy kaupoista hakusanoilla ”breakpro”, ”BREAKPRO”, ”break pro” tai ”BREAK PRO”. Kun olet asentanut ohjelman, syötä aktivointikenttään yliopiston sähköpostiosoite, jolloin saat sähköpostiisi aktivointikoodin.

Virkeyttä ja terveyttä uudelle vuodelle!

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021