Valintakokeiden vaikutukset Linnanmaan kampuksella 24.5.-11.6.2021

Henkilökuntaa ja opiskelijoita pyydetään välttämään kampuksella oloa valintakoepäivinä.

Linnanmaan kampuksella pidettävien valintakokeiden vuoksi ulko-ovet ovat valintakoepäivinä ajalla 24.5.-11.6.2021 osittain lukittuina. Myös Linnanmaan Tellus on suljettu.

Valintakokeisiin osallistujat ohjataan suoraan valintakoetiloihin ulko-ovilta valvojien johdolla.

Maskien ja muiden suojaimien käyttäminen kampuksen sisätiloissa liikuttaessa on suositeltavaa.

Pysäköinninvalvonta Linnanmaan kampuksella keskeytetään sekä yliopiston että ammattikorkeakoulun autopaikka-aluiden osalta valintakoepäivien ajaksi. Muiden toimijoiden autopaikka-alueilla pysäköinninvalvonta jatkuu normaalisti kuten myöskin yleisiä katuosuuksia koskeva valvonta.

Kampuspalvelut

Valintakoaikataulut ja -paikat