Tiede ja koulutus taas näkyväksi osaksi Oulua!

Oulun yliopiston kirjaston johtaja Minna Abrahamsson-Sipponen toivottaa kaikki oululaiset tervetulleeksi yliopiston kirjastoon.
Minna Abrahamsson-Sipponen

Minna Abrahamsson-Sipponen, Oulun yliopiston kirjaston johtaja

Keskustakampuksella oletamme saavamme myös muita oululaisia asiakkaiksemme. Näin toteuttaisimme tehokkaammin myös yhteiskunnallista tehtäväämme.

Tiede ja koulutus taas näkyväksi osaksi Oulua!

Keskustakampuksen ja muiden kampusten kirjastopalvelut suunnitellaan siten, että ne ovat tulevaisuudessakin Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoiden ja henkilökunnan käytettävissä vaivattomasti. Kirjasto toimii hyvin ja vaikuttavasti kaikilla kampuksilla ja verkkopalveluiden kautta, mutta keskustakampuksen kirjaston keskeisyys ja helppo saavutettavuus tuo meille varmasti myös uusia palveluita ja asiakkaita tulevaisuudessa.