Vilkas keskusta elää ja kehittyy eri-ikäisten ihmisten kanssa

”Vilkas keskusta elää ja kehittyy eri-ikäisten ihmisten kanssa." Satu Saarisen Oulu katsoo luottavaisesti tulevaisuuteen – yhteisönä.
Satu Saarinen

Satu Saarinen, Oulun tuomiokirkkoseurakunta

Oulu ansaitsee tulevaisuutta ja toivoa! Elämänvoimainen ja tulevaisuutta rakentava yhteisö muodostuu eri-ikäisistä ja eri elämänvaiheissa olevista ihmisistä.

Kulttuurikaupungin keskustassa elämän eri kerrokset ovat läsnä ja puhelevat keskenään – niin historia ja nykyhetki, kuin eri-ikäiset ihmiset.

Keskustakampuksen myötä toivon, että Oulun vetovoima koulutuskaupunkina vahvistuu tulevaisuudessa. Kotimaiset ja ulkomaiset opiskelijat voivat löytää täältä luonnonläheisen elämänpiirin, ihmisenkokoisen ja turvallisen keskustan. Puhumattakaan tänne houkuttelevasta laadukkaasta yliopisto-opetuksesta ja tutkimuksesta.