Kysely keskustakampuksesta avoinna 12.10.2021 saakka

Oulun yliopiston suunnittelemasta uudesta keskustakampuksesta on avoinna kaikille yliopistolaisille suunnattu kysely, joka perustuu tiedekuntien ja opiskelijoiden edustajien syyskuussa pitämään seminaariin.
Viitteellinen näkymä Oulun yliopiston keskustakampuksesta Ratakadun suunnalta kohti Raksilan markettien aluetta. Kohteesta tullaan järjestämään arkkitehtuurikilpailu.

Olet saanut sähköpostiisi vastauslinkin. Pääset Webropolin vastauslomakkeelle myös tästä. Vastaa kyselyyn viimeistään tiistaina 12.10.2021

Kyselyn tuloksia hyödynnetään Oulun yliopiston oman hankesuunnitelman teossa, johon osallistuu tiedekuntien, kirjaston ja opiskelijoiden nimeämät edustajat. Yliopiston oman hankesuunnitelman tarkoituksena on antaa yliopiston hallitukselle tarvittavat tiedot investointipäätöstä ja suunnittelun käynnistämistä varten. Hallituksen on määrä päättää hankesuunnitelmasta kokouksessaan joulukuussa 2021. Yliopiston oman hankesuunnittelun lisäksi käynnissä on Raksilan markettonttiin liittyvä suunnitteluvarausselvitys, joka toimitetaan Oulun kaupungille 31.12.2021 mennessä.

Lisätietoja kyselystä: johanna.tschokkinen(at)wsp.com

Lisätietoa keskustakampuksesta