Yliopisto valmistautuu auditointiin

Oulun yliopiston auditointi toteutetaan joulukuussa 2023. Auditoinnissa arvioidaan niitä toimintoja, joilla ylläpidetään ja kehitetään yliopiston toiminnan laatua. Auditoinnin toteuttaa Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (Karvi).

Oulun yliopiston kansainvälinen auditointivierailu on 13.-14.12.2023. Vierailun aikana auditointiryhmä haastattelee yliopiston hallitusta, johtoa, henkilöstöä, opiskelijoita ja sidosryhmiä. Haastatteluiden lisäksi auditointiryhmä järjestää opiskelijoille ja opetushenkilöstölle työpajat.

Auditointiin osallistuville henkilöille on nyt lähetetty kutsut haastatteluihin ja työpajoihin. Lämmin kiitos jo tässä vaiheessa kaikille, jotka ovat lupautuneet osallistumaan auditointiin mukaan!

Auditoinnin avoimet keskustelutilaisuudet

Ennen auditointia järjestämme yliopistomme laatutyöhön keskittyviä info- ja keskustelutilaisuuksia, jotka on suunnattu ensisijaisesti Karvin haastatteluihin ja työpajoihin osallistuville. Niihin voi halutessaan osallistua. Kyseiset tilaisuudet ovat avoimia kaikille yliopistoyhteisön jäsenille. Olet siis tervetullut kuulemaan lisää lähestyvästä auditoinnista ja yliopistomme laatutyöstä, vaikka et osallistuisikaan Karvin suorittamaan auditointiin.

Tarjoiluja varten pyydämme osallistujia ilmoittautumaan avoimiin keskustelutilaisuuksiin Webropol-lomakkeella.

• Linnanmaalla: Keskiviikkona 15.11.2023 suomeksi klo 10–11.30 ja englanniksi klo 13–14.30, Tellus Backstage
  • Kontinkankaalla: Torstaina 16.11.2023 suomeksi klo 10–11.30 ja englanniksi klo 13–14.30, Tellus Carpi.

Ohjelma:

• Auditoinnin aikataulu ja käytännön asiat
  • Howspace-työtilan läpikäynti
  • Selviytymisopas auditointihaastatteluihin
  • Esimerkkikysymyksiä haastatteluihin
  • Mitä tapahtuu auditoinnin työpajoissa?
  • Kysymyksiä ja keskustelua

Jos sinulla on kysyttävää, niin ota yhteyttä:
laatuasiantuntija ja auditoinnin projektipäällikkö johanna.flyktman@oulu.fi

Lue lisää yliopiston laatutyöstä ja auditoinnista

Koulutuksen kehittäminen ja palaute

Viimeksi päivitetty: 27.11.2023