Lokakuussa valmistuville ei jaeta automaattisesti paperista tutkintotodistuksen kopiota

Lokakuussa 2022 valmistuvien kohdalla siirrytään uuteen käytäntöön paperisen tutkintotodistuskopion toimittamisessa.

Elokuussa 2022 Oulun yliopistossa otettiin käyttöön sähköinen tutkintotodistus. Elokuussa ja syyskuussa valmistuville on jaettu automaattisesti tutkintotodistuksesta paperinen kopio konkreettiseksi muistoksi opinnoista.

Lokakuussa 2022 siirrytään uuteen käytäntöön. Jatkossa vain publiikkiin osallistuville opiskelijoille jaetaan tiedekunnan valmistujaisjuhlassa tutkintotodistuksen epävirallinen, paperinen kopio Oulun yliopiston kansiossa. Kopiota ja kansiota ei voi tilata lähetettäväksi postitse eikä noutaa erikseen Koulutuksen lähipalveluiden palvelupisteeltä.

Jos haluat saada virallisen, sähköisen tutkintotodistuksen lisäksi epävirallisen, tulostetun paperikopion tutkintotodistuksestasi, ilmoittaudu valmistumishakemuksella tiedekuntasi publiikkiin.

Jos valmistut lokakuussa ja haluat kopion todistuksesta, mutta olet jo lähettänyt valmistumishakemuksen etkä ilmoittautunut publiikkiin, ole yhteydessä tiedekuntasi Koulutuksen lähipalveluihin ilmoittautuaksesi valmistujaisjuhlaan.

Lue ohjeet tutkintotodistuksen lataamisesta täältä.

Yleistä tietoa tutkintotodistuksesta löydät Opiskelijalle -sivulta.

Viimeksi päivitetty: 29.9.2022